fredag 15. februar 2013

Må smile uansett


Ja, jeg må smile her jeg sitter. For en søt pus vi har fått. Den er virkelig til bry noen ganger, men til syvende sist er den veldig fin. Vi gleder oss over den alle sammen. Vi har hatt noen dager her hjemme med litt sykdom og en mor i huset som har fått en skikkelig knekk i ryggen. Fra nå av ingen bæring av jentene fra en seng til en annen. Uff, det har virkelig tatt min gnist på disse tre dager. For det meste sengeliggende og barna i huset forundrer seg over en mamma som ikke orker å røre verken støvsuger eller ta ut av oppvaskmaskinen. Det kan forandre seg fort og jeg er takknemlig for at jeg begynner å merke litt bedring.


Ligge i vasken er kjempe stas og vi får oss en god latter innimellom. Men også litt ekstra å vaske på for mor altså. Det er ikke bare, bare og få et husdyr. Vi må stelle godt med han og passe på til enhver tid.


To blide søstre som er klare for karneval i barnehage og skole.



Ei lita snuppe som har danset for oss i kveld. Hun har kledd på seg selv og er veldig fornøyd med resultatet.


Bilder av kveldens bord. I kveld ble det ikke pizza snurrer, men hjemmelaget moussaka. Nydelig, selv om noen er litt syke her i kveld.



En liten oppdatering fra oss. Tenker mye på min mors tante i kveld. Hvil i fred. Du har kommet til en trygg og varm plass. Sender et stort hjerte til deg.

Ønsker alle en koselig fredagskveld og helg. Her har vi endelig fått bestilt oss dør til huset vårt og vi er i ferd med og få bestilt krysssprosser til vinduene våre. Det blir spennende. Utgangsdøren får nemlig kryss i øverste rute og det vil gå igjen på huset vårt. Gleder meg til å se hvordan det blir. Vi hadde jo det på huset vi bygde for noen år siden og var veldig fornøyd med resultatet.

Therese.

2 kommentarer:

  1. GOD KVELD:)
    TI HI DISSE PUSEKATTENE
    VPR OGSÅ LIGGER I VASKEN OG KOSER SEG
    MASSE FINE BILDER DU VISER
    GOD BEDRING I HEIMEN
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  2. Kos deg så godt du kan med jentene og pusen. Håper rygg smertene gir seg, så du snart kan svinge støv sugeren i gjen. God hilsen fra Jønnevald

    SvarSlett

LinkWithin

LinkWithin